IT HR Day

Конференція для розвитку професіоналів в сфері управління персоналом в IT і власників бізнесу зі всієї країни.

 

Забронюйте місце

на конференції прямо зараз

Дата:

5 травня 2018

Початок реєстрації:

09:00 - 10:00 

Місце проведення:

Львів, Dnister Premier Hotel

В кожного з нас траплялися подібні ситуації

І щоразу ми не знали як з цим боротись


Компанія вкладає час та ресурси в нових працівників, а вони звільняються за 2 місяці

Ключові працівники систематично порушують трудову дисципліну, але їх шкода звільнити

Працівники переходять до конкурентів, забираючи з собою клієнтів 

Працівники демотивовані і їхня продуктивність падає з кожним днем

Стандартні методи пошуку кандидатів більше не дають очікуваних результатів

Ви пишете опис вакансії, а на неї ніхто не відгукується


НАСТАВ ЧАС НАВЧИТИСЬ ОПАНОВУВАТИ СИТУАЦІЮ!

НА IT HR DAY ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ

CИСТЕМНЕ УПРАВЛІННЯ

Способи автоматизації системи найму, адаптації, мотивації та розвитку працівників: нові технології в HR

НАВЧАННЯ І РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ

Як допомагати працівникам підніматись кар'єрною драбиною і отримувати з цього прибутки. Боремось з плинністю кадрів

КОУЧИНГ В HR

 Що робити, якщо працівники втратили мотивацію до роботи і страждає ефективність

ПОШУК "ЗОЛОТИХ" КАДРІВ

Як написати вакансію, щоб до вас стояла черга з кандидатів? Нові інструменти пошуку і відбору працівників 

МОТИВАЦІЯ ТА TEAM BUILDING

Перетворюємо команду в злагоджений механізм.  Дієві методи матеріальної та нематеріальної мотивації

КОНТРОЛЬ ПРАЦІВНИКІВ

 Як захистити свою компанію від витіку інформації до конкурентів через працівників

Вперше у Львові конференція для HR-директорів та керівників бізнесу 

НАВЧАННЯ

НЕТВОРКІНГ

ТЕХНОЛОГІЇ

Заповніть форму

та забронюйте своє місце на заході

ПРОГРАМА IT HR Day


CПІКЕР

 ТЕМА ДОПОВІДІ

09:00 - 10:00

Реєстрація учасників

Реєстрація учасників

10:00 - 11:00

Катерина Бандуровська

HR-бізнес-партнер в Luxoft

Тема: Wellbeing-програми в компанії: ІТ-примхи чи гідний інструмент?

11:00 - 12:00

Сергій Новіков

Засновник та керівник Майстерні людини theBestWorker, професійний натхненник

Тема: 5 трансформацій в свідомості працівника та ключі управління ним в 21 столітті.

5 життєвих ілюзій та 5 факторів, які їх розбивають.

12:00 - 12:30

Каво-перерва

Каво-перерва

12:30 - 13:30

Наталія Лебедєва та Віктор Гожий

HR Generalist в TemplateMonster, СОО в MotoCMS

Тема: Комунікуй або помри!

Чи повинен керівник спілкуватися зі своїми співробітниками або "а ну його ..."? Чому зворотний зв'язок - це найкращий мотиватор? Як правильно вибудувана комунікація всередині команди допоможе вашому бізнесу?

13:30 - 14:30

Станіслав Калацький

HR Manager в DataArt

Тема: Бізнес-проникливість, як практичний навик HRM

14:30 - 15:00

Каво-перерва

Каво-перерва

15:00 - 16:00

Дискусійна панель

16:00 - 17:00

Юрій Турок

Product Manager у SoftServe

Тема: Як обрати найкраще HR-рішення для ваших потреб?

Вибір HR системи це далеко не тільки порівняння функціоналу та інтерфейсу. Що саме ви хочете покращити (процеси, бізнес функції, цілі компанії) ? Як ви будете впроваджувати систему? Які технології використовувати?  Кожне прийняте рішення впливає на напрямок розвитку HR відділу та компанії загалом. 

17:00 - 18:00

Нетворкінг

Нетворкінг

18:00 - 19:00

Світлана Чернихівська

Власниця "CVIT Recruitment"

Тема: Створення мотивованої команди

Як мотивувати кандидата на вході? Особистий підхід і формування довіри. Найкращі приклади підходів в ІТ секторі.
5 основних принципів для вмотивованої роботи.
Новий підхід ROWE, тенденції в Україні.

19:00 - 22:00

Афтерпаті

Афтерпаті

06

ЕКСПЕРТІВ З УСІЄЇ КРАЇНИ

100

ВІДСОТКІВ ПРАКТИКИ

09

ГОДИН НАВЧАННЯ ТА НЕТВОРКІНГУ

250+

УЧАСНИКІВ

СПІКЕРИ

Тільки найкращі експерти ринку управління персоналом 

СЕРГІЙ НОВІКОВ

Засновник та керівник Майстерні людини theBestWorker, професійний натхненник

Київ


Більше 20 років роботи з людьми.

Близько 1000 проведених тренінгів, майстер-класів та навчальних заходів. 

Більше 50 000 учасників, які змогли розібрати завали в голові, чітко зрозуміти шляхи досягнення своїх цілей, а в наслідку і втілити їх в життя.

НАТАЛІЯ ЛЕБЕДЄВА

ВІКТОР ГОЖИЙ

HR Generalist в TemplateMonster / COO в MotoCMS

Миколаїв


Наталія вже 9 років працює в IT сфері, 3 з яких займається HR. На даний момент відповідає за напрямок employee care і корпоративної культури в компанії.

Віктор займав позицію PM в TemplateMonster. На сьогоднішній день очолює проект MotoCMS.

КАТЕРИНА БАНДУРОВСЬКА

HR-бізнес-партнер в Luxoft

Дніпро


10 років в HRM 

Понад рік назад разом з партнером заснувала професійне ком’юніті спеціалістів, хто працює з персоналом HR-Go!-Community

Постійний учасник всеукраїнських та міжнародних конференцій, автор публікацій в професійних виданнях, організатор HR-мітапів та форумів. . 

ЮРІЙ ТУРОК

Product Manager в SoftServe

Львів


Очолював відділ рекрутингу, де впровадив систему обліку та управління кандидатами на базі Microsoft Dynamycs CRM

Невдовзі, запустив персональний кабінет кандидата, який зараз є доступним із корпоративного сайту. 

Зараз Юрій як Product manager відповідає за впровадження, розробку та вдосконалення корпоративних HR систем, серед яких Workplace by facebook, Cornerstone та Workday.

СВІТЛАНА ЧЕРНИХІВСЬКА

Власниця "CVIT Recruitment” (рекрутинг, HR consulting, coaching)

Львів


Працювала директором австрійської компанії AURA Energy, керівником рекрутингової агенції "NewBiznet", консультантом аудитором HR в міжнародному проекті MTP.

Стажувалась в Німеччині за програмою для молодих управлінців в компанії BMW.

Закінчила навчання у Business Coaching School. 

СТАНІСЛАВ КАЛАЦЬКИЙ

HR Manager в DataArt

Дніпро


Розбирається і в НR, і в IT. 

Не з чуток знає про консалтинг, управління проектами, лідерство, персональну ефективність, побудову команд, комунікації та інші складні штуки, але завжди пам'ятає, що головне в його роботі – люди, відносини з ними і між ними.

Квитки на подію

Класичний

1990 грн з 20 квітня

1690 

грн

Пакет учасника

Кава-перерва

Участь в розіграші подарунків

Місця біля сцени

Відеозапис всіх доповідей + презентації

Сертифікат

Premium

2490 грн з 20 квітня

2190

грн

Пакет учасника

Кава-перерва

Участь в розіграші подарунків

Місця біля сцени

Відеозапис всіх доповідей + презентації

Сертифікат

 Класичний 1+1

3600 грн з 20 квітня

2950

грн

2 Класичних квитки

Кава-перерва

Участь в розіграші подарунків

Місця біля сцени

Відеозапис всіх доповідей + презентації

Сертифікат

ПАРТНЕРИ ТА УЧАСНИКИ IT HR DAY

ГЕНЕРАЛЬНИЙ HR-ПАРТНЕР

ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

ОРГАНІЗАТОР

Eventoriy – компанія з організації заходів для навчання і розвитку бізнесу. Ми допомагаємо ефективно керувати компанією, налагоджувати систему найму та розвитку працівників, маркетингу та продажів. Ми творимо WOW-події для сучасного бізнесу, організовуємо тренінги та воркшопи по всій Україні.

Кожен наш захід організований з любов’ю до людей, тому ми прикладаємо всіх зусиль, щоб ви отримували результати і практику, а не беззмістовні лекції.

Побудуємо разом сильний бізнес в Україні!


ЛЮБОВ ПІДЛОЖЕВИЧ 

Організатор події

ОЛЬГА ЛИСИШИН

Менежер по роботі з партнерами

ОЛЕКСАНДРА НІСТРЯН

Маркетолог

ВІТАЛІЙ ЧЕВЕРДА

Відповідальний за роботу з комерційними партнерами

МАРІЯ ГИК

Менежер по роботі з клієнтами

МАРТА БАЙ

Менеджер по роботі з іноземними клієнтами

ЛОКАЦІЯ

Адреса:
Dnister Premier Hotel
6, Mateyka Street, Lviv 79000, Ukraine

+380 (63) 434 03 21

eventoriy@gmail.com